19 —— 20    6    2020
Zpět na novinky
MÝTY A FAKTA METRONOME 2019

MÝTY A FAKTA METRONOME 2019

Dostává se k nám obrovské množství úžasných recenzí a reakcí na festival, za které vám všem moc děkujeme. Stejně tak ale přichází rady a doporučení pro příští rok a také některé stížnosti nebo mylné informace. Za každý názor jsme moc rádi a přinášíme vám přehled nejčastějších dotazů, na které bychom rádi zareagovali a některé informace uvedli na pravou míru.

Musel jsem si koupit 3D brýle, abych si mohl užít koncert Kraftwerk
Brýle na koncert Kraftwerk dostal každý návštěvník zdarma v sobotu u vstupu do areálu. Pro speciální akreditace (press apod.) byly připravené i v místě setkávání (např. press centrum). Pokud někdo brýle ztratil, mohl si je následně za 50 Kč podruhé dokoupit v merchandising stánku.

Nikde se nedalo koupit normální točené nealko pivo.
Točené nealkoholické pivo bylo k dostání v Zero zóně, která byla zakreslena i ve festivalové mapě.

Proč se nevrací zůstatky na náramku ihned v areálu při odchodu?
Většina lidí odchází z areálu ve stejnou dobu po skončení posledního koncertu na venkovní scéně. Pokud by všichni najednou přišli k top-up/refundačním místům, tvořily by se bez ohledu na jejich vysokou kapacitu dlouhé fronty.

Kolem třetí hodiny ráno už se ani nedal vrátit kelímek.
Stánky s pivem byly většinou v provozu do páté hodiny ranní. Pokud bar, u které jste byli, zavřel dříve nebo vám kelímek zpět nevzali, pak nás tato komplikace mrzí, ale kelímek bylo možné vrátit v jakémkoli jiném otevřeném baru.

Proč se nedá platit kartou?
Místa, kde se dalo platit kartou, letos v areálu byla. Ta byla viditelně označená symbolem bezkontaktní karty.
Jde i tak o poměrně náročné požadavky na 100% online připojení. Cashless systém, který byl použit na festivalu, umožňuje, na rozdíl od platebního terminálu, fungování i offline, což považujeme za veliké plus proti případným výpadkům. Prioritním cílem cashless systému je komfort diváka, především to, že nikde nevznikají žádné fronty. To s běžným platebním terminálem je těžké garantovat.

Proč se nevrací zůstatek automaticky? Proč se nemůže vyplnit formulář hned po ukončení festivalu?
Pokud jste si dopředu založili festivalový účet, vyplnili všechny potřebné údaje a zaškrtli automatické vrácení zůstatku, nemusíte již nic dalšího vyplňovat a zůstatek z cashless účtu zašleme do 14 dnů.
Pro ostatní, kteří si online účet nezaložili, nastavil dodavatel cashless systému refundační formulář na pondělní ráno. Reálně jsme ho spustili v neděli večer. Každopádně chápeme požadavky, že možnost refundací měla být spuštěna hned po skončení festivalu. Příští rok to vylepšíme.

Proč musím některé údaje znovu vyplňovat ve formuláři?
Jde o nastavení systému dodavatele cashless řešení, které snižuje riziko zneužití systému. Nicméně, toto je jedna z věcí, kterou bychom rádi pro další ročníky také vylepšili.

Proč strháváte poplatky za vracení peněz?
Není pravdou, že by pořadatel strhával ze zůstatku jakékoli poplatky, pokud se nejedná o zahraniční účty. Převody na ně jsou bohužel zatíženy bankovním poplatkem, a tam tedy jako na jediném místě v řetězci poplatek existuje. U všech tuzemských účtů je naopak veškeré vrácení zůstatku BEZ POPLATKU. Jakéhokoli. Máte-li na čipu, byť 1 Kč a vyplníte-li Refundační formulář, vrátíme vám i tuto 1 Kč.  Přesně tak to stojí v podmínkách.

Váš zvukař neodvedl dobrou práci, ten zvuk během koncertu Liama Gallaghera nebyl dobrý.
Pro nazvučení festivalu jsme vybrali nejkvalitnější audio zařízení a spolupracovali s profesionálními akustiky, abychom divákům zajistili co nejlepší zážitek. Většina umělců má s sebou vlastního zvukaře, který je za celý koncert vystupujícího zodpovědný. Pokud se vám tedy některé vystoupení po zvukové stránce nelíbilo, je nám to líto, ale povětšinou se jedná o záměr umělce a jeho zvukaře.

Letos bylo v areálu určitě méně návštěvníků než vloni
Od loňska jsme areál výrazně vylepšili a zvětšili na dvojnásobek loňské plochy. Návštěvníci tak měli k dispozici mnohem více míst, kde se pohybovali.

Vyhodil jsem náramek. Peníze na něm mi tedy propadají?
Pokud nemáte náramek, ani jste si nezapsali, či nevyfotili, nebo jinak zálohovali číslo náramku, pokusíme se Vám i tak účet dohledat a peníze vrátit. Zašlete nám vstupenku v elektronické formě na email [email protected] a my se vám ozveme zpět.